01-11-2011

Een groep aanmaken in Outlook

Hoe maak je een groep aan in Outlook?

Met een groep kun je eenvoudig meerdere contactpersonen tegelijk mailen. Maar hoe zet je een groep op?

  1. Ga naar je adresboek
  2. Klik op nieuw item
  3. Klik op nieuwe distributielijst of groep contactpersonen (afhankelijk van je versie van outlook).
  4. Typ in het vak Naam een naam voor de groep contactpersonen.
  5. Ga naar het tabblad Groep contactpersonen en klik in de groep Leden achtereenvolgens op Leden toevoegen en op Vanuit Outlook-contactpersonen, Uit adresboek of Nieuwe e-mailcontactpersoon.
  6. Als je een nieuwe e-mailcontactpersoon toevoegt, voer je de informatie voor die persoon in het dialoogvenster Nieuw lid toevoegen in.

Outlook-contactpersonen

Ga als volgt te werk als je een lid toevoegt vanuit Outlook-contactpersonen of vanuit een adresboek:

  1. Klik in de vervolgkeuzelijst Adresboek op het adresboek met de e-mailadressen die je wilt opnemen in de groep contactpersonen.
  2. Klik in de lijst met namen op de namen die je wilt opnemen en klik op Leden. Je kunt namen uit verschillende adresboeken toevoegen aan dezelfde groep contactpersonen.
  3. Doe dit voor alle personen die je aan de groep contactpersonen wilt toevoegen en klik vervolgens op OK.
  4. De groep contactpersonen wordt opgeslagen in de map Contactpersonen onder de naam die jij hebt opgegeven.

Accent Interactive ontwerpt en ontwikkelt; websites, webhops en online platformen. Daarnaast zijn wij sterk in Grafisch ontwerp. Accent Interactive is een internetbureau voor de grote en de kleine onderneming. De frisse samenstelling van design en ontwikkeling zorgt ervoor dat wij jouw onderneming of idee online, maar ook offline tot een succes maken.

Meer informatie?

Nieuwsgierig naar wat Accent Interactive voor jouw organisatie kan betekenen? Neem dan nu contact op voor een afspraak of bel naar 0172-603130.

⊕ 01-11-2011 gepost door Joost van Veen

Ontvang elke maand onze tips & trucs in je mailbox.