ROC Mondriaan

Case

Voor ROC Mondriaan hebben wij de wesbites van Leerwerkbedrijven en Invitez The Hague Hospitality Experience Center ontworpen en ontwikkeld. De sites en hun functionaliteiten zijn nieuw en op maat ontwikkeld.

Huisstijl

Ook de ontwerp van diverse huistijlelementen en de grafische ontwerpen voor de website van The Hague Hospitality Experience Center, alsmede de huisstijlen van de leerwerkbedrijven Classique, Imagine, First Class, Orchard, The Queen’s Express en New Mondrian Hotel zijn door Accent Interactive ontwikkeld.

 

 

‘Beleef de proeftijd’

ROC Mondriaan heeft Accent Interactive gevraagd een tijdelijke huisstijl te ontwikkelen genaamd ‘Beleef de proeftijd’

  • Basisontwerp van de huisstijl
  • Voor drie restaurants een menukaart;
  • Wisselende menukaarten
  • Wijnkaarten
  • diverse menukaarten
  • Nieuwsbrief
  • Naamborden Voor de 4 restaurants

ROC Mondriaan Leerwerkbedrijven

ROC Mondriaan biedt rond de 200 verschillende opleidingen in 28 scholen aan. Deze zijn verdeeld in 12 beroepssectoren zodat je een voorselectie kunt maken van welke richting geschikt voor je is. Mondriaan heeft kennis van de arbeidsmarkt en kan goed adviseren bij het kiezen van de meest geschikte opleiding.

In een dynamische regio als Den Haag en omgeving is de kans op het vinden van een fijne baan groter dan waar ook. Onze studenten zijn uiteindelijk met hun vakopleiding een onmisbare schakel in de maatschappij en het bedrijfsleven.

leerwerkbedrijven.rocmondriaan.nl
leerwerkbedrijven.rocmondriaan.nl/invitez

Visuele identiteit ROC Mondriaan

The Hague Hospitality Experience Center omvat meerdere leerwerkbedrijven met elk een eigen identiteit, op basis van de ‘bedrijfsprofielen’. Uitgangspunt is dat het om ‘realistische leerbedrijven met echte klanten’ gaat. Daarom is voor elk leerwerkbedrijf afzonderlijk een passende visuele identiteit ontwikkeld. Het betreft beknopte huisstijlen, met een beperkt aantal huisstijldragers / uitingen.

Ontvang elke maand onze tips & trucs in je mailbox.