Invitez

Invitez

accentcms

Case

Voor ROC Mondriaan hebben wij de wesbites van Leerwerkbedrijven en Invitez The Hague Hospitality Experience Center ontworpen en ontwikkeld. De sites en hun functionaliteiten zijn nieuw en op maat ontwikkeld.

Huisstijl

Ook de ontwerp van diverse huistijlelementen en de grafische ontwerpen voor de website van The Hague Hospitality Experience Center, alsmede de huisstijlen van de leerwerkbedrijven Classique, Imagine, First Class, Orchard, The Queen’s Express en New Mondrian Hotel zijn door Accent Interactive ontwikkeld.

‘Beleef de proeftijd’

ROC Mondriaan heeft Accent Interactive gevraagd een tijdelijke huisstijl te ontwikkelen genaamd ‘Beleef de proeftijd’

  • Basisontwerp van de huisstijl
  • Voor drie restaurants een menukaart;
  • Wisselende menukaarten
  • Wijnkaarten
  • diverse menukaarten
  • Nieuwsbrief
  • Naamborden Voor de 4 restaurants

The Hague Hospitality Experience Center

leerwerkbedrijven.rocmondriaan.nl/invitez

Visuele identiteit ROC Mondriaan

The Hague Hospitality Experience Center omvat meerdere leerwerkbedrijven met elk een eigen identiteit, op basis van de ‘bedrijfsprofielen’. Uitgangspunt is dat het om ‘realistische leerbedrijven met echte klanten’ gaat. Daarom is voor elk leerwerkbedrijf afzonderlijk een passende visuele identiteit ontwikkeld. Het betreft beknopte huisstijlen, met een beperkt aantal huisstijldragers / uitingen.

Ontvang elke maand onze tips & trucs in je mailbox.