Beoordeeld met een 9.5 9.5
VMD Koster

Corporate website VMD KOSTER

Accent Interactive heeft voor VMD KOSTER verzekeringsgroep diverse websites ontwikkeld. Belangrijk was dat zowel bestaande als nieuwe klanten (de informatie op) de website goed konden vinden. Naast de nieuwsberichten en blogs is er veel aandacht voor de diensten die VMD KOSTER aan kan bieden. Belangrijk is het dat bezoekers eenvoudig in contact kunnen komen met de adviseurs. Ook moest de site de juiste uitstraling hebben. VMD KOSTER is een adviseur op het gebied van risicobeheer, verzekeren en pensioen en richt zich op bedrijven, ondernemers en particulieren.

 

Over VMD Koster

VMD Koster verzekeringsgroep bestaat uit de verzekeringsadviseur VMD Koster verzekeringen, Freek Hypotheek in Alphen aan den Rijn en Bodegraven en het volmachtbedrijf Groene Hart Assuradeuren. Midden in de Randstad vormen wij een groot adviesbedrijf op het gebied van risicobeheer, schade- en inkomensverzekeringen, pensioenen en hypotheken.

VMD Koster
Preview

Statistieken VMD Koster

Analytics rapportages helpen om het gebruik van de website te monitoren en te verbeteren. Wij meten niet alleen het bezoek en gedrag van bezoekers, maar kijken ook naar het aantal bezoekers op de contactpagina dat daadwerkelijk het contactformulier verzend, het aantal bezoekers op de productpagina dat daadwerkelijk een product bekijkt of toevoegt aan favorieten, enzovoorts.

Nieuwe gebruikers verhoogd met 15,36%

Nieuwe bezoekers: Dit zijn de bezoekers de webshop voor de eerste keer bezoeken.

Terugkerende gebruikers verhoogd met 18,82%

Dit zijn de bezoekers die jouw webshop al een keer bezocht hebben en opnieuw jouw site benaderen.

Stats

Case

De website spreekt twee doelgroepen aan, B2C en B2B. We zijn eerst begonnen met het bepalen van een online strategie. De focus was: de klant staat centraal. Op basis van de bepaalde online strategie en zoekwoordenonderzoek bepaalde Accent Interactive samen met VMD de call to actions waarop werd ingezet. Er is een nieuw user interface design ontwikkeld voor de website. Nadat de website live staat dan begint het echte werk. Meten en tweaken, om tot de beste conversie te komen. Uitgangspunt hierbij is nooit techniek of uiterlijk, maar 'hoe kunnen wij onze klanten nog beter van dienst zijn' en 'hoe komen we tot een zo optimaal mogelijke conversie?' Belangrijk is het dat bezoekers eenvoudig in contact kunnen komen met de adviseurs. Ook moest de site de juiste uitstraling hebben. VMD KOSTER is een adviseur op het gebied van risicobeheer, verzekeren en pensioen en richt zich op bedrijven, ondernemers en particulieren. VMD KOSTER en de gebruikers van de website zijn enthousiast over de nieuwe website. 

Reactie opdrachtgever:

De opdrachtgever is heel blij met het gewenste resultaat.
"Accent heeft voor ons verschillende websites ontwikkeld en in beheer. Ze staan open voor onze ideeën en werken samen met ons om het maximale uit onze website te halen. Maatwerk is daarbij nooit een probleem. We zijn dan ook zeer tevreden over hoe onze websites eruitzien en functioneren.” VMD KOSTER

Case