Meer weten?

Webredactie

Webredactie

Accent Interactive levert webredactie voor diverse sites en systemen. Onder webredactie worden onder andere de volgende zaken verstaan:

  • Vullen van een (meertalige) site met aangeleverde teksten
  • Schrijven van webteksten en nieuwsbrieven
  • Webscan op huidige webteksten
  • Trefwoorden onderzoek SEO

Je kunt webredactie inkopen op basis van strippenkaarten. Een strippenkaart is onbeperkt geldig. Werkzaamheden worden gedaan in overleg. Je krijgt een maandelijks overzicht indien er webredactie werkzaamheden van de strippenkaart zijn afgeschreven. Zo ben je altijd op de hoogte.

Ben je (nog) geen klant bij ons, maar wil je wel een strippenkaart afnemen? Geen probleem. Wij leveren webredactie voor diverse sites en systemen.
Alle prijzen zijn exclusief BTW.

Social media content management

Twitter, facebook, Foursquare... Allemaal leuk hoor. Maar wat kun je ermee? Het antwoord is simpel. Net als print, radio en televisie, vormen social media een marketingmedium. Maar wel één met een aantal belangrijke verschillen ten opzichte van de 'traditionele' mediakanalen.

Door deze verschillen bieden social media unieke marketingkansen. Accent Interactive begeleidt aanbieders bij het grijpen van deze kansen.

Contentmarketing is het helemaal in 2015

Zo ongeveer elke trendwatcher op het gebied van online producten en marketing wist het zeker: contentmarketing wordt dé trend van 2015. De content moet steeds persoonlijker worden om zo meer resultaat te boeken. Maar wat is contentmarketing eigenlijk en wat kun je ermee? Accent Interactive zocht het voor je uit.

Hoge betrouwbaarheid

Consumenten vinden de boodschappen via social media vaak betrouwbaarder (87% ten opzichte van 14% in de traditionele media). Dat komt doordat uitingen van consument zelf komen in plaats van de aanbieder.

Hoge beschikbaarheid

De consument hoeft niet op zoek naar informatie: deze komt vanzelf naar hem of haar toe. Berichten van vrienden en aanbieders die de consument waardevol vinden, verschijnen vanzelf in zijn of haar tijdlijn.

Viraal effect

Informatie van aanbieders wordt door de consumenten zelf onderling verspreid. Tenminste, als deze relevant en waardevol genoeg is in de ogen van die consumenten.

Directe communicatie

De consument wordt persoonlijk aangesproken, en kan ook persoonlijk reageren. Hierdoor verwachten consumenten een actieve en transparante houding op social media, ook van aanbieders.

Contentmarketing is het helemaal in 2015
Het gebruik van social Media in 2013
Cijfers gebruik social media in Nederland 2012: explosieve stijging

Meer weten ?

Wij adviseren u graag over uw nieuwe website, applicatie, webshop of grafische vormgeving, Vanessa Tekelenburg praat je graag bij over de mogelijkheden.

Vanessa Tekelenburg

Vanessa Tekelenburg

Directeur

+31 172 603130

Ontvang elke maand onze tips & trucs in je mailbox.