// Werken bij website

Een krachtige "Werken bij" website voor Gemeente Maashorst

Project

Een nieuwe “Werken bij” website

Diensten

Website ontwikkeling, API-koppelingen

Klant

Gemeente Maashorst

Branche

Non-profit, Overheid

Over Gemeente Maashorst

Gemeente Maashorst is een jonge, ambitieuze gemeente in Noord-Brabant die zich inzet voor een fijne woon- en werkomgeving. Om haar groei te ondersteunen, investeert de gemeente actief in employer branding en het aantrekken van nieuw talent.

// de uitdaging

De volgende stap in employer branding

Gemeente Maashorst wilde haar werkgeversmerk versterken met een eigen “Werken bij” website.

  • De website moest vacatures automatisch importeren en sollicitaties efficiënt verwerken.
  • De site moest voldoen aan de strenge eisen van digitale toegankelijkheid (WCAG 2.1).
  • Beheer en uitbreiding van de website moesten eenvoudig zijn voor interne medewerkers.
// de oplossing

Een compleet nieuwe maatwerk website met koppeling naar het HR-platform

Accent Interactive ontwikkelde een moderne website op maat, gebaseerd op het UI-design van partner Applepie.

  • Realisatie van een API-koppeling met het HR-platform van de gemeente.
  • Automatisch instromen van vactures uit het HR-platform.
  • Automatisch inschieten van sollicitaties in het HR-platform, met inachtneming van GDPR.
  • Naleving van WCAG 2.1 toegankelijkheidsnormen voor een inclusieve gebruikerservaring.
  • Gebruiksvriendelijke componentenstructuur waarmee medewerkers zelfstandig aantrekkelijke pagina’s kunnen bouwen.
  • Integratie van dynamische vacature- en contentoverzichten voor maximale flexibiliteit en relevantie.
  • SEO-optimalisatie, koppeling met Google Search Console en Analytics voor goede vindbaarheid en meetbare resultaten.

Website: werkenbijgemeentemaashorst.nl

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie?

Onze solution specialist Joshua vertelt je graag hoe wij je kunnen helpen jouw organisatie optimaal te branden. Mail joshua@accentinteractive.nl of plan direct een online meeting.