Algemene voorwaarden

›Download hier onze algemene voorwaarden (gedeponeerd bij KvK Den Haag, onder nummer 63013010)

Veelgestelde vragen

Wat zijn jullie betaalvoorwaarden?

Voor abonnementen zoals een SLA of een hostingcontract geldt:

  • 100% aan het begin van elke maand voor de duur van de overeenkomst.

Voor sprintbundels geldt:

  • 100% aan het begin van de maand waarin de werkzaamheden staan gepland.

Onze betaaltermijn is altijd 14 dagen, tenzij expliciet anders aangegeven.

Er zit een bug in mijn Magento of WooCommerce extensie. Heb ik garantie?

In alle software komen bugs voor. Ook wijzigingen, zoals (veiligheids)updates van de software of de server, kunnen bugs introduceren.

Wij geven geen garantie op software van derden, waaronder (maar niet beperkt tot) Magento en Magento extensies, WordPress en WordPress plugins en WooCommerce en WooCommerce plug-ins. (sterker nog, Magento, WordPress en WooCommerce geven zèlf niet eens garantie op hun software)

Meer over garantie vind je in onze algemene voorwaarden.

Hoe werkt de korting voor SLA en sprintbundels?

Sprint- en SLA bundels zijn vooraf ingekochte urenbundels op basis van inspanningsverplichting.

Voor beiden geldt een korting op ons reguliere uurtarief. Die korting kan behoorlijk oplopen. Je krijgt de korting je als je vooraf betaalt.

Werken jullie ook onder NDA?

In speciale gevallen kunnen wij inderdaad onder NDA (Non Disclosure Agreement) werken. We tekenen hiervoor dan samen een overeenkomst.

Outsourcen jullie werk naar het buitenland?

Nee, dat doen wij niet.